Rösta! :D

Hejsan! Har inte bloggat nu på SKITLÄNGE! jag är väl inte precis en sån som typ orkar blogga varje dag, typ á la Kissie, hur orkar hon?!

Men i alla fall, nelly.com hade en tävling där man fick designa sin egen väska, och så kunde man vinna priser så som ett Presentkort på nelly.com för 20.000 SEK, en designkurs i Milano, Italien värde 15-20.000 SEK, och en sån där splitterny Nokia Lumia. 2:a och 3:e pris var typ presentkort på nelly.com för 8.000 SEK eller nåt.

Så aa, tror inte jag kommer vinna eller så haha, men det var iaf kul och göra en, så om ni kunde vara snälla och rösta på min?! :D --> http://designyourhandbag.nelly.com/?v=mybags&thanks=1

D var allt jag skulle säga, bloggar väl igen om 2-3 år?

XOXO!
/Emma :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0